Nakon što je početkom lipnja Grad Rovinj-Rovigno uveo inovativnu aplikaciju ocjene zadovoljstva građana uslugama gradske uprave, sustavu je danas pridodana i važna novina.
Naime, građani su do sad mogli ocijeniti njihovo iskustvo s gradskim službenicima isključivo putem QR kodova postavljenih u hodnicima gradske uprave. No, od danas to mogu napraviti i u slučaju kad službenike kontaktiraju telefonskim putem.
Nakon svakog telefonskog razgovora, korisnicima se automatski otvara razgovor putem WhatsApp-a, a odgovorom na poruku započinje set pitanja, te se nude opcije odgovora, kao i mogućnost odabira željenog jezika (hrvatskog ili talijanskog).
Važno je napomenuti kako se telefonski brojevi građana ne pohranjuju u sustav. Ocjenjivanje je anonimno, a cilj aplikacije jest osvještavanje djelatnika da svi oni pružaju uslugu građanima te da se od njih iznad svega očekuje ljubaznost i profesionalnost. Također, upotrebom ove aplikacije dobiti će se informacija koji su službenici najviše opterećeni u radu sa strankama te tko je najuspješniji u komunikaciji sa njima, odnosno gdje su potrebna određena poboljšanja. Sakupljene informacije namijenjene su internoj uporabi, a sve u cilju uvođenja potrebnih poboljšanja te organizacije dodatnih edukacija ukoliko se to pokaže potrebnim.
Aplikacija posjeduje razne filtere. Na primjer, jedan te isti broj neće moći ocjenjivati djelatnike više od dva puta tjedno, a sustav ima alarm ukoliko jedan te isti broj ocjenjuje kontinuirano kroz tjedne te isključuje ocjene koje se šalju sa službenih brojeva telefona.
Mogućnost ocjenjivanja zadovoljstva građana uslugom je jedan pilot projekt razvijanja alata za javnu upravu, koji ima za cilj osvještavanja uloge gradske administracije kao pružatelja usluge, podizanje odgovornosti i efikasnosti i mjerenja opterećenja strankama , a sve kako bi se sustavno bolje organizirao posao.