Ured Gradskog vijeća i gradonačelnika obavlja:
- stručne, pravne, protokolarne, savjetodavne i administrativno-tehničke poslove za potrebe gradonačelnika, Gradskog vijeća, radnih tijela, klubova vijećnika,
- formalno-pravne provjere općih i pojedinačnih akata koje tijela gradske uprave upućuju na razmatranje i odlučivanje gradonačelniku i/ili gradskom vijeću te predlaganje načina rješavanja sudskih sporova neimovinske naravi,
- sazivanja i organiziranja sjednica Gradskog vijeća, radnih tijela, kao i izrada zapisnika i čuvanje istih,
- izrade potrebnih nacrta propisa i akata o kojima raspravljaju i odlučuju Gradsko vijeće i gradonačelnik, a koji ovom Odlukom nisu stavljeni u nadležnost nekog drugog tijela gradske uprave,
- očuvanja i zaštite položaja autohtone talijanske nacionalne zajednice i nacionalnih manjina,
- stvaranja uvjeta koji jamče da će se cjelokupni javni i službeni život grada odvijati uz ravnopravnost hrvatskog i talijanskog jezika,
- informiranja i promidžbe grada, organiziranja tiskovnih konferencija gradonačelnika i drugih dužnosnika grada, pripreme priopćenja i izvješća za medije,
- stvaranja afirmativne slike grada te poslove brige u akcijama koje grad promiče u kulturnom, turističkom i gospodarskog smislu,
- međunarodne i međugradske suradnje sa zbratimljenim gradovima i općinama, regijama u Hrvatskoj i inozemstvu,
- pružanja stručne pomoći vijećnicima u izvršavanju njihovih prava i dužnosti te informiranje istih o pitanjima od značaja za ostvarivanje njihove uloge,
- suradnje i koordinacije s drugim upravnim odjelima radi pripreme materijala za Gradsko vijeće,
- koordinacije sa upravnim odjelima radi izvršavanja programa i pojedinih zadaća, te radi izrade potrebitih izvješća za gradonačelnika, Gradsko vijeće i druga tijela,
- prijema, upita i predstavki građana, te davanja odgovora na iste, davanja informacija o nadležnostima iz djelokruga rada upravnih odjela i ostalih organa i organizacija na području grada,
- prevođenja materijala za potrebe Gradskog vijeća i upravnih tijela,
- provođenja informatizacije i izrade Službenog glasnika Grada Rovinja-Rovigno,
- poslove pisarnice i arhive, poslove u svezi radnih odnosa djelatnika gradskih upravnih odjela te prava i obveza lokalnih dužnosnika, kartoteke zaposlenih u upravnim odjelima, portirske službe, nabavke uredskog i ostalog potrošnog materijala te održavanja i čišćenja prostorija,
- te obavljanje drugih srodnih poslova iz ove oblasti i poslova koji su Uredu stavljeni u nadležnost zakonom, podzakonskim aktima te odlukama gradonačelnika ili Gradskog vijeća.
Unutar Ureda odjela ustrojavaju odsjeci, kao unutarnje ustrojstvene jedinice:
- Odsjek za protokolarne poslove i informiranje obavlja sve poslove vezane uz protokolarne poslove ureda gradonačelnika, zamjenika gradonačelnika i pročelnika Ureda povezane s primanjem stranaka, organiziranjem sastanaka, prijepisom, vođenjem zapisnika i uredskim poslovanjem Ureda. Odsjek također obavlja organiziranje službenih prijema, dostavu materijala za sjednice gradskog vijeća, obavještavanje gradskih vijećnika o poslovima ili obvezama koje im predstoje u narednom razdoblju te sve druge srodne poslove. Odsjek organizira odnose s javnošću i suradnju s predstavnicima medija, zatim objavu informacija, gradskih odluka i mjera na web portalu Grada. Odsjek obavlja poslove vezane uz međugradsku i međunarodnu suradnju grada. Uz navedeno, Odsjek obavlja poslove koji se odnose na međunarodnu suradnju, na suradnju sa općinama i gradovima sa kojima je Grad Rovinj-Rovigno popisao povelje o prijateljstvu i suradnji te međunarodnim udruženjima čiji je Grad član.
- Odsjek za lokalnu samoupravu i opće poslove obavlja poslove u svezi s neposrednim sudjelovanjem građana u odlučivanju o lokalnim poslovima od neposrednog i svakodnevnog utjecaja na život i rad građana, unaprjeđivanje suradnje te koordiniranje interesa Grada s interesima susjednih općine i gradova. Također se obavlja praćenje zakonskih propisa i drugih normativnih akata iz područja lokalne samouprave te drugih oblasti koje na nju utječu. Odsjek obavlja poslove ostvarivanja prava na pristup informacijama u smislu Zakona o pravu na pristup informacijama. Unutar Odsjeka obavljaju se poslovi pisarnice i pismohrane (arhive), kadrovski poslovi u svezi radnih odnosa djelatnika gradskih upravnih odjela te prava i obveza lokalnih dužnosnika, kartoteke zaposlenih u upravnim odjelima, administrativni i tehnički poslovi provođenja zaštite na radu, portirske službe, nabavke uredskog i ostalog potrošnog materijala, poslovi održavanja i čišćenja prostorija, a obavlja i sve druge srodne poslove.
- Pododsjek za pisarnicu obavlja administrativne i tehničke poslove vezane za uredsko poslovanje, pismohranu, kadrovske poslove te poslove nabave uredskog i potrošnog materijala.
- Odsjek za informatičke poslove i kompjutorizaciju obavlja sve poslove vezano uz informatizaciju gradske uprave na način da bude servis informatičkih usluga i tehničko-tehnološke potpora te organizira bolje informatičko funkcioniranje svih organizacijskih jedinica Gradske uprave. Odsjek sudjeluje i u informatizaciji komunalnih i trgovačkih društava, kao i ustanova kojima je Grad osnivač i vlasnik, u smislu stvaranja integriranog informatičkoga sustava Grada. Odsjek također obavlja poslove planiranja, projektiranja, izgradnje i uspostavljanja informacijskih sustava, geoinformacijskih (GIS) sustava, integracije alfanumeričkih i grafičkih podataka, WEB Portala Grada te sustava on-line usluga u okviru izgradnje e- Također se obavljaju poslovi planiranja, nabave i upravljanja informatičko komunikacijskim resursima, nadzora nad radom mreže (intranet i internet), osiguravanje sigurnosti i zaštite podataka te svi drugi srodni poslovi.
Rbr. | Ime i prezime | Naziv radnog mjesta | Telefonski broj | |
---|---|---|---|---|
1 | Marko Paliaga | Gradonačelnik | 052/805-205 | gradonacelnik@rovinj-rovigno.hr |
2 | David Modrušan | Zamjenik gradonačelnika | 052/805-206 | david.modrusan@rovinj-rovigno.hr |
3 | Maria Črnac Rocco | Pročelnica Ureda Gradskog vijeća i Gradonačelnika | 052/805-230 | maria.crnac.rocco@rovinj-rovigno.hr |
4 | Cristina Golojka | Viši stručni suradnik za poslove informiranja | 052/805-203 | cristina.golojka@rovinj-rovigno.hr |
5 | Mojmir Pavić | Pomoćnik pročelnice Ureda | 052/805-210 | mojmir.pavic@rovinj-rovigno.hr |
6 | Karin Krulčić Buždon | Administrativna tajnica Ureda Gradskog vijeća i gradonačelnika | 052/805-205 | tajnica@rovinj-rovigno.hr |
7 | Toni Cerin | Voditelj Odsjeka za lokalnu samoupravu i opće poslove | 052/805-228 | toni.cerin@rovinj-rovigno.hr |
8 | Randi Hrelja | Voditelj Odsjeka za informatičke poslove i kompjuterizaciju | 052/805-244 | randi.hrelja@rovinj-rovigno.hr |
9 | Ana Načinović | Referentica za poslove informatizacije i tehničku potporu | 052/805-201 | ana.nacinovic@rovinj-rovigno.hr |
10 | Verena Sošić Cerin | Prevoditeljica | 052/805-273 | verena.sosic.cerin@rovinj-rovigno.hr |
11 | Stellina Garbin | Prevoditeljica | 052/805-273 | stellina.garbin@rovinj-rovigno.hr |
12 | Ines Herak | Administrativna tajnica u Odsjeku za protokolarne poslove i informiranje | 052/805-202 | ines.herak@rovinj-rovigno.hr |
13 | Sanja Hrelja | Referent za kadrovske poslove i arhivu | 052/805-260 | pisarnica@rovinj-rovigno.hr |
14 | Sandra Plazibat Ivančić | Referent za kadrovske poslove i arhivu | 052/805-260 | sandra.plazibat.ivancic@rovinj-rovigno.hr |
15 | Dean Herak | Vozač službenog automobila | 052/805-205 | |
16 | Dorijan Uležić | Domar - dostavljač | 052/805-201 | |
17 | Deana Jelušić | Spremačica | 052/805-200 | |
18 | Vlatka Jurički | Spremačica | 052/805-200 | |
19 | Ljiljana Verebeš | Spremačica | 052/805-200 |