Upravni odjel za prostorno planiranje, zaštitu okoliša i izdavanje akata obavlja sljedeće poslove:
- stručne poslove vođenja i pripreme na izradi strateških i provedbenih dokumenata prostornog uređenja u skladu sa Zakonom o prostornom uređenju i gradnji,
- stručne poslove vođenja i izrade dokumenata praćenja stanja u prostoru kroz izradu Izvješća o stanju u prostoru u skladu sa Zakonom o prostornom uređenju i gradnji,
- vođenje informacijskog sustava prostornog uređenja s ciljem uspostave cjelovitog upravljanja zaštitom prostora te izrade i praćenja provedbe dokumenata prostornog uređenja,
- predlaganje izrade studija i elaborata za provedbu pojedinih projekata u oblasti prometa, infrastrukture, zaštite okoliša, graditeljskog nasljeđa i sl.,
- izrada projektnih programa kao pripreme za izradu planova, studija i drugih posebnih gradskih projekata
- provođenje mjera za realizaciju dokumenata prostornog uređenja predlaganje uvjeta za poboljšanje provedivosti urbanističkih i drugih planova, poslovi praćenja ostvarenja prostornih i urbanističkih planova, postupke izdavanja izvoda iz dokumenata prostornog uređenja,
- postupke izdavanja lokacijskih dozvola, potvrde parcelacijskih elaborata, rješenja o utvrđivanju građevne čestice, rješenja o uvjetima građenja, potvrda glavnog projekta, rješenje za građenje, rješenja o izvedenom stanju, potvrde izvedenog stanja, uvjerenja za uporabu građevina, uporabnih dozvola, potvrda o predaji završnog izvješća, uvjerenje o vremenu gradnje, uvjerenje o broju posebnih dijelova zgrade, dozvole za uklanjanje građevina, akte o promjeni imena investitora, prijepise dozvola, rješenja i potvrda, te drugih akata vezanih za gradnju sukladno posebnom propisu,
- obavljanje drugih srodnih poslova iz ove oblasti i poslova koji su upravnom odjelu stavljeni u nadležnost zakonom, podzakonskim aktima te odlukama gradonačelnika ili gradskog vijeća.
Unutar Odjela ustrojavaju se odsjeci, kao unutarnje ustrojstvene jedinice:
- Odsjek za prostorno planiranje i zaštitu okoliša obavlja poslove vezane za izradu strateških i provedbenih dokumenata prostornog uređenja, dokumenata praćenja stanja u prostoru, vođenje informacijskog sustava prostornog uređenja, izradu i praćenje provedbe dokumenata prostornog uređenja, predlaganje izrade studija i elaborata za provedbu pojedinih projekata u oblasti prometa, infrastrukture, zaštite okoliša, graditeljskog nasljeđa i slično, izrade projektnih programa kao pripreme za izradu planova, studija i drugih posebnih gradskih projekata, provođenje mjera za realizaciju dokumenata prostornog uređenja, predlaganje uvjeta za poboljšanje provedivosti urbanističkih i drugih planova, poslove praćenja ostvarenja prostornih i urbanističkih planova, obavlja postupke izdavanja izvoda iz dokumenata prostornog uređenja, te sve druge srodne poslove.
- Odsjek za izdavanje akata obavlja poslove izdavanja lokacijskih dozvola, potvrde parcelacijskih elaborata, rješenja o utvrđivanju građevne čestice, rješenja o uvjetima građenja, potvrde glavnog projekta, rješenja za građenje, rješenja o izvedenom stanju, potvrde izvedenog stanja, uvjerenja za uporabu građevina, uporabnih dozvola, potvrda o predaji završnog izvješća, uvjerenje o vremenu gradnje, uvjerenje o broju posebnih dijelova zgrade, dozvole za uklanjanje građevina, akte o promjeni imena investitora, prijepise dozvola, rješenja i potvrda, te drugih akata vezanih za gradnju sukladno posebnom propisu.
UREDOVNO VRIJEME ZA PRIJEM STRANAKA
UPRAVNOG ODJELA ZA PROSTORNO PLANIRANJE, ZAŠTITU OKOLIŠA I IZDAVANJE AKATA, ODSJEKA ZA IZDAVANJE AKATA
Prijem stranaka u Upravnom odjelu za prostorno planiranje, zaštitu okoliša i izdavanje akata, Odsjeku za izdavanje akata vrši se u slijedećim terminima:
U razdoblju od 16. rujna do 14. lipnja
PONEDJELJKOM od 8,30 do 11,30 sati i od 12,00 do 14,00 sati
SRIJEDOM I ČETVRTKOM od 8,30 do 11,30 sati – uvid u projekte temeljem zakona za tijela ili osobe određene posebnim propisima, podnositelja zahtjeva i projektante
UTORKOM I PETKOM stranke se ne primaju.
U razdoblju od 15. lipnja do 15. rujna
PONEDJELJKOM od 8,00 do 10,30 sati i od 11,00 do 14,00 sati
SRIJEDOM I ČETVRTKOM od 8,00 do 10,30 sati – uvid u projekte temeljem zakona za tijela ili osobe određene posebnim propisima, podnositelja zahtjeva i projektante
UTORKOM I PETKOM stranke se ne primaju.
Rbr. | Ime i prezime | Naziv radnog mjesta | Telefonski broj | |
---|---|---|---|---|
1 | Ivan Begić | Pročelnik | 052/805-217 | ivan.begic@rovinj-rovigno.hr |
2 | Galena Grohovac | Savjetnica za prostorno planiranje | 052/805-250 | galena.grohovac@rovinj-rovigno.hr |
3 | Dragana Marinić | Savjetnica za prostorno planiranje | 052/805-207 | dragana.marinic@rovinj-rovigno.hr |
4 | Ivana Matijević Horvat | Savjetnica za izdavanje akata | 052/805-208 | ivana.matijevic.horvat@rovinj-rovigno.hr |
5 | Jasmina Orbanić Žufić | Savjetnica za izdavanje akata | 052/805-269 | jasmina.orbanic.zufic@rovinj-rovigno.hr |
6 | Olga Brana Tesar | Viša stručna suradnica za izdavanje akata | 052/805-267 | olga.brana.tesar@rovinj-rovigno.hr |
7 | Klaudija Čendak | Viša stručna suradnica za izdavanje akata | 052/805-256 | klaudija.cendak@rovinj-rovigno.hr |
8 | Loreta Rodinis | Viša stručna suradnica za pravne poslove | 052/805-256 | loreta.rodinis@rovinj-rovigno.hr |
9 | Tanja Etinger | Administrativna tajnica | 052/805-243 | tanja.etinger@rovinj-rovigno.hr |
10 | Senada Sejfo | Viša stručna suradnica za izdavanje akata | 052/805-272 | senada.sejfo@rovinj-rovigno.hr |
11 | Suzana Kablar Zec | Viša stručna suradnica za izdavanje akata | 052/633-571 | suzana.kablar.zec@rovinj-rovigno.hr |