Niz priznanja za projekt vizualnog identiteta Gradskih bazena Pula – Pola nastavljen je prestižnom nagradom iz Sjedinjenih Američkih Država. Rad rovinjskog Studija za vizualne komunikacije Tumpić/Prenc dobio je nagradu Communication Arts koju dodjeljuje istoimeni magazin sa sjedištem u Kaliforniji. Riječ je o jednom od najkompetentnijih svjetskih magazina na području vizualnih komunikacija, osnovanom još 1959. godine.
Žiri sastavljen od deset kreativaca iz cijelog svijeta nagradio je ove godine 126 među 2497 pristiglih radova. Kroz ovogodišnje natjecanje, ali i cijeli svoj sadržaj, magazin predstavlja nove ideje, istodobno promičući najviše profesionalne standarde.
„Iznimno nam je drago što smo nakon nekoliko nagrada za ovaj zahtjevan projekt dobili i prvo priznanje s američkog kontinenta. Korisnici novootvorenog bazena površine 5900 četvornih metara, svjedoče evoluciji njegovog sustava signalizacije od funkcionalnog do zaigranog uz animaciju prostora upotrebom konvencionalne ikonografije. Sam identitet temelji se na ideji crte, grafičkom elementu koji vodi cjelokupnost naših odluka, slično kao što linija na dnu bazena vodi plivača“, navode direktorica Sara Prenc Opačić i kreativni direktor Anselmo Tumpić. Uz njih, na projektu je radio i dizajner Anton Licul Grk.
Svi nagrađeni radovi s ovogodišnjeg 61. natjecanja, pa tako i ovaj Studija Tumpić/Prenc, objavljeni su u tiskanom izdanju magazina Communication Arts za rujan/listopad koje je u više od 25 000 primjeraka distribuirano širom svijeta, osiguravajući time vidljivost autorima i izdavačima projekata.
Studiju je gradonačelnik Grada Rovinja-Rovigno krajem prošle godine uručio i priznanje, te je pritom naveo kako su „od skromnih početaka, u jednom malom gradiću, danas marljivim trudom i radom izrasli u tvrtku koja je prepoznata i na svjetskom tržištu“, što su ovom nagradom ponovno potvrdili.