Accessibility icon
26.10.2022

Održana 5. Sjednica Gradskog vijeća

U velikoj sali Doma kulture danas je održana peta ovogodišnja sjednica Gradskog vijeća Grada Rovinj-Rovigno. Na dnevnom se redu našlo ukupno 26 točki, među kojima i prijedlog Drugih izmjena i dopuna Proračuna Grada Rovinja-Rovigno za 2022. godinu.

Prijedlogom drugih izmjena i dopuna prihodi i primici Proračuna za 2022. godinu s uključenim prenijetim sredstvima iz prethodnih godina uvećani su za 34.920.887,00 kuna te iznose 279.545.135,00 kuna.

 

Dva nova kapitalna projekta

U Proračun su ugrađena dva nova kapitalna projekta, odnosno izrada projektne dokumentacije Spomen-obilježja hrvatskim braniteljima u iznosu od 175.000,00 kn, te projekt izgradnje Centra za mlade ‘’dr. ing. Dino Škrapić, MBA’’ u iznosu od 4.000.000,00 kn.

Nove aktivnosti i projekti u Upravnom odjelu za društvene djelatnosti odnose se na troškove tekućeg održavanja sportsko lječilišnog bazenskog kompleksa u visini od 667.000,00 kn, nabavu vatrogasne opreme u iznosu od  329.463,00 kn, te financiranje pomoćnika u nastavi u rovinjskim osnovnim školama u sklopu projekta ‘’Puna torba zajedništva’’ u ukupnom iznosu od 382.900,00 kn.

Od većih aktivnosti i projekata koji se mijenjaju ili dopunjuju spomenuto je i uvećanje sredstava investicijskog održavanja objekata kulturne baštine za dodatnih 330.000,00 kn, te uvećanje od 500.000,00 kn za potrebe treće faze rekonstrukcija zgrade gradskog sata. Za rekonstrukciju gradskog trga m. Tita osigurano je dodatnih 10.023.500,00 kn. Iznos predviđen za rekonstrukciju trećeg nogometnog terena ‘’Valbruna’’ uvećan je za 620.000,00, a dodatnih je 9.150.000,00 kn osigurano za izgradnju autobusnog kolodvora na Concetti.

Izglasan je i Prijedlog Polugodišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Grada Rovinja-Rovigno za 2022. godinu, te godišnja izvješća, planovi i programi Dječjih vrtića „Neven“ i „Naridola“, a usvojen je i Program rada Savjeta mladih Grada Rovinj–Rovigno za 2023. godinu.

 

Nastavak izgradnje POS stanova

Brojne su teme otvorene i tijekom aktualnog sata predviđenog za vijećnička pitanja. Vijećnik Goran Subotić upitao je za nastavak POS projekta u smislu osiguravanja zemljišta za izgradnju dodatnih zgrada po okončanju prvog ciklusa projekta koji se trenutno privodi kraju.

Gradonačelnik Marko Paliaga odgovorio je kako je planiran kontinuirani nastavak izgradnje prema POS programu obzirom da su cijene takvih stanova neusporedivo niže u odnosu na tržišnu ponudu. «Uz subvenciju koju je Grad osigurao za realizaciju trenutnog ciklusa projekta POS-ovih stanova dvije su čestice već osigurane u blizini trenutnih POS zgrada, a ovih se dana upućuje na Savjetovanje s javnošću i UPU Štanga, čime ulazimo u proceduru da poboljšamo i povećamo izgrađenost na te dvije čestice na način da povećamo količinu stanova koji će se moći izgraditi upravo na toj lokaciji», najavio je gradonačelnik.

 

Prijelaz na obnovljive izvore energije

Vijećnica Marija Blažina postavila je pitanje da li Grad planira projekte za pripremu infrastrukture za prijelaz na čiste izvore energije.

«U sklopu izrade Strategije razvoja zelene infrastrukture koja između ostalog obuhvaća i korištenje obnovljivih izvora energije, jedna je od namjera uvođenje uvjetovanja određene energetske samostalnosti kod novogradnje na području Grada Rovinj-Rovigno – odgovorio je gradonačelnik Marko Paliaga –. Trenutno privodimo kraju projekt prelaska na racionalniju, odnosno ekonomičniju javnu rasvjetu u sklopu kojeg je već zamijenjeno ukupno 2300 rasvjetnih tijela. U ovom trenutku čekamo suglasnost HEP-a za mini elektranu na zgradi Osnovne škole Jurja Dobrile, a iduće godine započeti ćemo s projektiranjem i ishodovanjem energetske suglasnosti za mini elektranu na dvorani Valbruna. Upućen sam i da Komunalni Servis razgovara o korištenju jednog djela deponije Lokva Vidotto za izgradnju solarne elektrane od 1,2 MW».

 

 

 

Dodatan prostor za Društvo osoba s invaliditetom

Vijećnica Tea Batel zainteresirala se za pitanje rješavanja adekvatnog prostora za Društvo osoba s invaliditetom Rovinj-Rovigno obzirom na inicijalne planove njegovog preseljenja u Zagrebačku ulicu, pohvalivši pritom rad udruge te dosadašnju podršku Grada u tom smislu.

«U stalnom smo kontaktu s Društvom osoba s invaliditetom te zajednički radimo na rješavanju različitih problematika, a jedna je od bitnijih tema upravo adekvatan prostor za njihov rad» odgovorio je gradonačelnik Marko Paliaga. «Pokušali smo u više navrata razriješiti tu problematiku kako bi se zgrada na adresi Zagrebačka 10 dodijelila Ministarstvu unutrašnjih poslova i kako bi mogli krenuti naprijed sa Sporazumom kojeg smo potpisali zajedno s Istarskom županijom i MUP-om, ali do sada nemamo informaciju da je to uopće uzeto u razmatranje». Pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Edita Sošić Blažević  pojasnila je da što se tiče postojećeg prostora koji se nalazi u prizemlju zgrade Istarskih domova, a za koji Grad izdvaja sredstva za najamninu, od IDZ-a je zatražena mogućnost korištenja dodatnih 80m2 čime će Društvo stvoriti prostorne uvjete za licenciranje pojedinih usluga.