Accessibility icon
23.06.2021

Kampanja Studija Tumpić/Prenc i aMORE na izložbi u sklopu festivala Cannes Lions

Nakon European Green Awards, Studio Tumpić/Prenc dobio je još jedno priznanje za kampanju u sklopu projekata aMORE festival moru i EKO LAB.

Naime, međunarodna neprofitna organizacija ACT Responsible uvrstila je vizual rovinjskog studija u izložbu Great Ads for Good u sklopu najuglednijeg međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions.

Izložba uključuje najbolje svjetske radove isključivo u domeni društveno odgovornih projekata nevladinih i dobrotvornih organizacija te tvrtki, i to u područjima solidarnosti, ljudskih prava, obrazovanja i okoliša.

Od 1500 ocjenjivanih kampanja izabrani su radovi 67 agencija iz 29 zemalja, među kojima i radovi velikih međunarodnih agencija. U kategoriji zaštite okoliša našao se i rad Studija Tumpić/Prenc. Ovaj već nagrađivani vizual prikazuje kita koji simbolično kroz otvor za disanje osim vlažnog zraka izdiše i komadiće plastičnog otpada, te kao takav predstavlja simbol patnje morskog svijeta uzrokovane zagađenjem plastikom.

Svi nominirani radovi, osim što putem izložbe i publikacija partnera, te kroz medijski prostor dobivaju međunarodnu vidljivost, sudjeluju na natjecanju “Care Awards”, o čijem pobjedniku odlučuju članovi Europskog parlamenta.

Izložba u sklopu festivala Cannes Lions zbog pandemije se održava online. Natjecateljskog je karaktera, a o dobitnicima odlučuje publika.

Glasovanje je moguće do 30. lipnja, a glasati možete putem ove poveznice.