03.12.2018

Rovinju dodijeljen status Superbrandsa

U specijalnom izdanju, 17. izdanju magazina Brend kultura, pripremljen je specijal “Najbolji hrvatski brendovi 2017-2018” u kojem je izašao članak o Gradu Rovinju-Rovigno kao jednom od najvažnijih turističkih destinacija u Hrvatskoj.

Hrvatske potrošače je sveukupno 30 brendova oborilo s nogu u 2017. i 2018. godini između kojih je Rovinju, kao jedinom gradu u Hrvatskoj, dodijeljen status Superbrandsa.

Brend Rovinj-Rovigno Romantični Mediteran prepoznat je na svim emitivnim tržištima u Europi i šire.

 

Proizvod se, bez obzira na svoju kvalitetu, ne može smatrati prepoznatljivim brendom bez oglašavanja.

Značajnu ulogu ima TZ Rovinj koja samostalno i u suradnji s turističkim subjektima u destinaciji provodi niz PR aktivnosti.

Prepoznatljivost proizvoda kupcima olakšava njihov odabir a struci daje dodatnu vrijednost.

Steći status Superbrandsa među konkurencijom dokazuje naše kontinuirano ulaganje u razvoj našega grada.

 

Fotogalerija